لزوم حمایت از مدارس غیردولتی در استان

انتشار: 1398-07-30 15:49:35
دسته‌بندی: اخبار
لزوم حمایت از مدارس غیردولتی در استان

نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارادر مجلس شورای اسلامی گفت: مدارس غیردولتی باید تقویت شوند تا باری که بر دوش آموزش و پرورش قرار دارد کاهش یابد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی، عزیز اکبریاندر جلسه شورای آموزش و پرورش که در محل این اداره کل برگزار شد، در رابطه با مدارسی که در اختیار نهادهای دیگر قرار دارند، گفت: این موضوع توجه ویژه  استاندار البرز را می طلبد تا این املاک به آموزش و پرورش بازگردانده شود یا حداقل باید قراردادی در این زمینه تنظیم شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی مدارس غیرانتفاعی را سرمایه های ملی دانست و افزود: در حق این مدارس که بار زیادی از تعلیم و تربیت را از دوش آموزش و پرورش در کشور بر می دارند ظلم شده در حالی که فرهنگیانی دلسوز، فهیم و زحمتکش در آن ها مشغول فعالیت هستند و پیشکسوتان فرهنگی نیز در این مدارس حضور دارند.

وی اذعان کرد: به دلیل حمایت  از مدارس غیردولتی بارها مورد هجمه قرار گرفتم؛ اما معتقد هستم این مدارس باید تقویت شوند تا باری که بر دوش آموزش و پرورش قرار دارد کاهش یابد و آموزش و پرورش نیز به راحتی و با فراغ بال به مناطق محروم رسیدگی کند.

اکبریان با بیان اینکه زمان تشکیل مدارس غیردولتیمخالفت هایی با این امر در کشور صورت گرفت، مطرح کرد: از استاندار البرز، شهردار کرج و مسکن و شهرسازی خواهشمندم تمهیداتی را برای نجات این مدارس بیندیشند تا بتوانند فعالیت های خود را تقویت کنند. و ما نمایندگان مجلس نیز در این زمینه کنار شما هستیم و از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی